המועמד למפכ"ל המשטרה ניצב יורם הלוי במסיבת חנוכה של 'זכרון מנחם'

בנצי לייזרוביץ No Comments on המועמד למפכ"ל המשטרה ניצב יורם הלוי במסיבת חנוכה של 'זכרון מנחם'

מפקד מחוז ירושלים וקציניו הביאו את האור לילדי 'זכרון מנחם'. ניצב יורם הלוי:" אני שמח וגאה להיות עזר לארגון הקדוש והחסד הזה. שוטרי המחוז עושים הכל למען ילדים אלו בכל פעם שפונים לעזרתינו"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ניסים לילדינו בזמן הזה. מפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב יורם הלוי הגיע היום (ראשון) להשתתף במסיבת חנוכה מרגת של ארגון "זכרון מנחם", הניצב התכבד בהדלקת נר שמיני של חנוכה עם ילדי 'זכרון מנחם' החולים במחלה הקשה.

אין זו הפעם הראשונה שפיקוד המחוז מגיע להדלקת הנרות, זו מסורת של שנים. "אנו רואים בכך זכות גדולה לבוא ולהעלות חיוך על פניהם של הילדים. הם הנמצאים לצערינו בתוך חושך זה הזמן לבוא ולתת להם אור". אומר אחד מהקצינים הבכירים.

עשרות ילדים חולים הגיעו בשעות אחה"צ ונהנו מפעילויות שונות ומפעלולים מיוחדים ומרהיבים. לאחר מכן הגיעו למרכז יום של זכרון מנחם במורדות שכונת בית וגן מפקד המחוז ניצב יורם הלוי, סגנו אלי כזרי יחד עם מפקדי המרחבים וסגל הפיקוד הבכיר.

יו"ר זכרון מנחם חיים ארנטל אמר: אין זו הפעם הראשונה שמשטרת י-ם מגיעה אלינו בחנוכה , זה מסורת של שנים. ניצב יורם הלוי מלווה את הפעילות שלנו לאורך שנים. עוד בתפקידיו הקודמים כמפקד ימ"מ, במג"ב כממ"ז דרום. תמיד כשהיינו צריכים פעילות לילדים החולים אף פעם לא נענינו שזה בלתי אפשרי, הוא עשה הכל למען הילדים הללו.

מפקד המחוז ניצב יורם הלוי בירך את הילדים ואמר להם :"שזו זכות עבור משטרת ישראל בכלל והמחוז בפרט לעזור ולסייע בכל בקשה ובהגעה להדלקת נרות חנוכה. השוטרים עובדים קשה ועושים הכל למען בטחונם של תושבי העיר. בחרדת קודש אנו ניגשים ומסייעים לכם. ניצב הלוי ביקש מחיים ארנטל שיטרטר אותו עוד במשך השנה למען הארגון והילדים".

לאחר מכן הדליק ניצב הלוי עם 2 ילדים חולים את נר שמיני ואחרון של חנוכה. לפני שהקצינים נפרדו מהילדים החולים הם העניקו לכל ילד סיכה של מחוז ירושלים אותה עונדים השוטרים על מדיהם."כעת אתם חלק מהביטחון של ירושלים אמר בחיוך יורם הלוי לילדים" .

כ"כ שי מיוחד והפתעת ממתקים חולקו לכל ילד". את החיוך והאושר ובטח גם האור ראו על פניהם של הילדים.

יצויין כי חנוכה עמוס מאוד בזכרון מנחם. שבוע שעבר נסעו כ 230 ילדים ,צוות ורופאים למחנה חורף באילת למשך כשבוע. הילדים נהנו משלל אטרקציות מבוקר עד ערב והכל כדי להשכיח מהם את העובר עליהם ביום יום, והעיקר שיצחקו ויחייכו – ולהביא להם את האור שימשיך למשך כל השנה.

צפו באירוע המרגש:

WhatsApp Image 2018-12-09 at 20.23.15 WhatsApp Image 2018-12-09 at 20.23.16(1) WhatsApp Image 2018-12-09 at 20.23.16 WhatsApp Image 2018-12-09 at 20.23.17(1) WhatsApp Image 2018-12-09 at 20.23.17 WhatsApp Image 2018-12-09 at 20.23.18



0 תגובות